Close

Lisans ve Ön Lisans (Yeni Kayıt)

PROGRAM ÜCRETLERİ

2017-2018 Akademik yılı program ücretleri KDV dahil tutarları aşağıdaki tabloda yer almaktadır. Üniversiteye giriş yılına göre 2017-2018 Akademik yılında ödenecek ücretler sunulmuştur.

Ücretler burssuz öğrenci fiyatlarına göre sunulmaktadır.

 

 

2017-2018 LİSANS ÖĞRENİM ÜCRETLERİ / Yerli Öğrenciler
  2017
Tıp Fakültesi 54.500 ₺
Diş Hekimliği Fakültesi 54.500 ₺
Eczacılık Fakültesi 39.990 ₺
İktisadi, İdari ve Sosyal Bil. Fakültesi 39.990 ₺
İşletme Fakültesi 39.990 ₺
Mühendislik ve Doğa Bil. Fakültesi 39.990 ₺
Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi 39.990 ₺
Hukuk Fakültesi 39.990 ₺
Uygulamalı Bilimler Fakültesi 39.990 ₺
Meslek Yüksek Okulu 16.680 ₺
Sağlık Hizmet Meslek Yüksek Okulu 16.680 ₺
Meslek Yüksek Okulu 2.Öğrenim 19.246 ₺
Meslek Yüksek Okulu Uzaktan Eğitim Önlisans Programı 3.000 ₺
* Yukarıda yer alan fiyatlara %8 kdv Dahildir.
** Denizbank şubelerinden gişelerden yapılan peşin ödemelerde %3 indirim uygulanır.
*** Zorunlu İngilizce Hazırlık Programı ücretleri, fakülte eğitim ücretleri ile aynıdır.

  

ÖĞRENİM ÜCRETLERİ VE ÖDEME YÖNTEMLERİ İLE İLGİLİ TEMEL BİLGİLER

 

Öğrenim Ücretleri aşağıdaki 3 yöntemden biri ile ödenebilir.  Öğrenim ücretleri yıllık olarak tahsil edilir.


 

1-          KREDİLİ MEVDUAT HESABI (KMH) SİSTEMİ:  

Bu sistemde eğitim ücreti yıllık 10 eşit taksitte ve her ayın 20’sinde tahsil edilir. İşlem için en yakın Denizbank şubesine Öğrenci velisinin* başvuruda bulunması gerekir. KMH belgeleri imzalatılır.

Veli adına taahhütlü özel banka hesabı açılır. KMH onaylandı bilgisinden sonra Ödeme Planı ilgili şubeden teslim alınır!

*Veli, bankanın kredili mevduat  hesabı kriterlerini karşılayabilen, gelir elde eden, bordro ile bir işyerinde çalışan veya işyeri sahibi olan öğrencinin ödemelerini üstelenen kişidir.


 

2-          DENİZBANK GİŞEDEN PEŞİN ÖDEME:

Denizbank gişeden nakit ödeme seçilirse,  en yakın Denizbank Şubesine gidilir ve Öğrenci T.C. numaranız ile borç görüntülenir ve ödenebilir. Denizbank gişeden peşin ödeme indirimi %3’tür.

 

Banka Adı

Denizbank - Florya Şubesi (3940)

Hesap Adı

ALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ

Hesap No TL

9681319-353

IBAN No TL

TR72 0013 4000 0096 8131 9001 70

Denizbank Yerli Lisans ve Önlisans hesap bilgisidir. İşlemler Denizbank şubeleri gişelerinden yapılmalıdır. EFT/Havale yapılamaz!!! Sistem EFT/Havale işlemine izin vermez. Bu yöntemde gişeden peşin ödemek zorunluluğu bulunmaktadır. 


 

 3-      SANAL POS KREDİ KARTI: Sanal Pos tercih edilirse, anlaşmalı banka kredi kartı (Bonus, World, Maximum, Axess, Paraf, CardFinans) ile vade farksız 6 (ALTI) taksite kadar taksitlendirme yapılır. İşlem bitince alındı makbuzu saklanır!

Linkler aşağıdadır.

2017-2018 Yeni kayıtlı öğrenciler TIKLAYINIZ.

 

Üniversitemizde Nakit, EFT-Havale, Senet ve ÇEK kabul edilmemektedir!!! Lütfen yukarıdaki 3 yöntemden birini tercih ediniz. Öğrenci Sistemimizde tam otomasyona geçildiğinden, sadece belirtilen ödeme sistemi üzerinden tahsilat kabul edilmektedir. İşleminiz tamamlandıktan sonra lütfen mali onay durumunuzu http://sis.altinbas.edu.tr adresinden kontrol ediniz.

NOT: Ödeme şekli yukarıdaki 3 işlemden birisi ile yapıldığında mali onay otomatik olarak Öğrenci İşleri Bilgi Sisteme yansımaktadır. 


 

İlk 2 yöntemden birini tercih edecekseniz, gerekli durumlarda ihtiyaç duyulduğunda banka işlemleri için aşağıdaki yetkililerden bilgi alabilirsiniz.

Denizbank Yetkilisi

0212 574 17 66 - Dahili 170-171-172-174

FloryaSubeGrubu@denizbank.com

 

 Kayıt ve ödeme klavuzu için tıklayınız.


 

DİĞER BİLGİLER

 

FATURA

Faturalar hizmet alan öğrenci adına düzenlenir. Faturalar ödemelerden bağımsız olarak eğitim-öğretim yılının başlaması ve ders ekleme-bırakma süresi sonunda aylık olarak düzenlenir.

Ödemelerin peşin yapılması, faturanın tümünün kesilmesini sağlamaz. Fatura hizmet ifasının tamamlanması neticesinde, ödemeden bağımsız olarak ve hizmetin sonunda düzenlenir.

 

KAYIT SİLDİRME İŞLEMİ

Ödemeler yapıldıktan sonra, derslerin başlama süresine kadar kayıt iptali yapılması durumunda program ücretinin %5’i oranında cezai kesinti yapılır. Üniversitenin web-sitesinde (akademik takvimde) belirtilen ders ekleme-bırakma süresine kadar kayıt iptali yapıldığında o yarıyıla ait  %50 oranında cezai kesinti yapılır. Ders ekleme bırakma süresi sonrasında kayıt iptali yapılması durumunda ilgili yarıyıla ait ödeme iadesi yapılmaz.

 

Akademik takvimde belirlenen ders ekleme-bırakma süresinden sonra  kayıt yaptırması ve akabinde çeşitli nedenlerle kayıt iptali yapmak istemesi durumunda: kayıt yaptırdığı tarihten itibaren başlamak üzere 5 işgünü içerisinde kayıt iptali yaptırması durumunda yıllık öğrenim ücretinin % 5’i, 10.işgünü dahil süreye kadar yıllık ücretinin % 25’i, 10.işgünü sonrasında ise yıllık öğrenim ücretinin % 50’si oranında kesinti yapılıp, kalan tutarı iade edilmektedir.

 

KAYIT DONDURMA İŞLEMİ

Kayıt dondurma yapılabilmesi için öncelikle mali (ödeme) yükümlülüğü yerine getirilmiş olması gerekir. Kayıt dondurmadan kaynaklanan indirim, takip eden akademik yıl öğrenim ücretinden mahsup edilir. Kayıt dondurma süresinin yarısı kadar indirim hakkı elde edilir.

 

KAYIT YENİLEME İŞLEMİNİN GEÇ YAPILMASI

Üniversitemizde kayıt yenileme işlem tarihleri akademik takvimde yer almaktadır.Belirlenen süre içinde öğrenim ücretlerini ödemeyen öğrencilerimiz için %5 gecikme ücreti tahakkuk edecektir.

 

ÖĞRENİM SÜRESİNDE MEZUN OLAMAYAN ÖĞRENCİLER

Öğrencilerin normal eğitim öğretim sürelerini aşmaları şartıyla ve kayıt yaptırdıkları dönem itibariyle mezuniyetlerine en fazla 3 (üç) adet ders kalmış olması durumunda, öğrencilere ödemekle yükümlü oldukları dönemlik ücretin yarısı oranında indirim sağlanır. Öğrenciler takip eden her dönem için ilgili indirimden yararlanır.

 

3 Ders indiriminden faydalanmak isteyen öğrenciler, fakültelerine başvuru yapmalıdır. Fakülte kararı sonrasında indirim Mali İşler ve Bütçe Daire Başkanlığı tarafından uygulanmaktadır. Ders Ekleme-Bırakma süresi sonrasında yapılan başvurular kabul edilmemektedir.